GYIK

Hol és hogyan rendelhetek?

Kérdéseit, megrendeléseit emailben fogadjuk. Küldjön üzenetet az címre. Minden új ügyfelünkkel felvesszük a kapcsolatot első megrendelésekor, és megállapodunk a feltételekről.

Termékekkel kapcsolatos kérdésem lenne, kihez fordulhatok?

Milyen fizetési feltételekre számíthatok?

Minden új ügyfelünkkel felvesszük a kapcsolatot első megrendelésekor, és megállapodunk a feltételekről. Ha Ön korábban már rendelt tőlünk, de nem emlékszik a feltételeire vagy új megállapodást szeretne, keressen minket elérhetőségeinken.

Milyen fizetési módokra van lehetőség Önöknél?

Készpénzes vagy átutalásos fizetésre van lehetőség.

Nem kaptam választ megrendelésemre, mit tegyek?

Amennyiben megrendelését több mint 48 órája küldte, és a spam mappájában sem találja visszaigazolásunkat, kérjük, értesítsen minket telefonon és azonnal segítünk.

Mennyi a várható szállítási határidő?

Megrendeléseiket igyekszünk mindig a lehető leggyorsabban előkészíteni, de a határidő mindig az aktuális megrendelésállománytól függ. Megrendelése után visszaigazolásunkban tájékoztatjuk a várható határidőről. Amennyiben megrendelése sürgős, keressen minket telefonon vagy jelezze az emailjében, és mi megkeressük a leggyorsabb megoldást Önnek.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Megrendelését kérheti telephelyi átvétellel vagy kiszállítással. A megrendelés méretének függvényében fuvarszervezővel küldjük az árut.

Téves volt a megrendelésem, mit tegyek?

A lehető leggyorsabban vegye fel velünk a kapcsolatot. Amennyiben a gyártás még nem kezdődött meg, töröljük megrendelését. Ha a gyártás már megkezdődött, egyedi termék megrendelésekor a felmerült költségek megtérítését kérjük.

Nem találom a katalógusban a keresett terméket, mit tegyek?

Keressen minket elérhetőségeinken. Előfordulhat, hogy az Ön által keresett termék nem, vagy nem a keresett helyen szerepel a katalógusban.